Roden Scavenger Hunt'ın Haritası

Herkese merhaba!

Hikaye, Mech Mice'ın ne olduğunun dev bir bölümünü kapsıyor. Mech Mice aynen şöyle diyor. "Buzdağının sadece görünen kısmını gösterdik." Bu söz belki onlara göre bir özlüsöz veya atasözüdür. Belki de dediği gerçek anlamdadır. Ben tam çevirdim ama manasını anlayamadım.

Keşfetmek için daha çok şey var! Şimdi oyun da tam olarak başladı. Ekip bu bölümün, Mech Mice'ın nereden geldiğini bizlere anlatacağını düşünüyor. Ben merak ettim şimdiden.. :D


Eğer bilmiyorsanız söyleyeyim, Mech Mice Roden Diyarında gerçekleşiyor. Mech Mice, oyunun açılmasını kutlamak amacıyla haritaların farklı bölgelerini alarak Roden hakkında eğlenceli bilgiler piyasaya sürmeye başlıyor. Bu iyi değil mi? :)


Ama bir şey daha var - Bunun için çalışmak zorundayız! Mech Mice bunları 15 parça halinde bölünmüş bir harita olarak onları darmadağın etmiş. Şöyle diyor: "Blog dünyasına!" Blog dünyasına derken kendi bloglarına mı saklamışlar emin değilim. Artık onu siz düşünün.. :)



Meydan okumaya hazır mısınız? Merak etmeyin, Mech Mice bizlerin doğru yolda gittiğinden emin olmamız için birkaç ipucu yollamaya devam edecek. İlk ipucunu yarın paylaşacaklar. Harika! Sonra görüşürüz. ^^

- Yesil Z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder